woensdag 7 oktober 2015

*PATROON* Het ideale kraamcadeau

Er worden momenteel veel kinderen geboren in mijn omgeving, en wat is er nou leuker dan zelfs iets maken voor de nieuwe wereldburgers! Iets wat met aandacht en liefde is gemaakt is toch het allerleukst?

Op Pinterest ben ik dit patroon (onderaan de pagina) tegengekomen van Lanukas, een schattig rammelaartje in de vorm van een konijntje. Lanukas heeft ook andere superleuke diertjes in deze serie (een schaapje, vosje en beertje), maar ik ben fan van dit konijntje.

Het patroon is duidelijk en het haakt lekker weg, ik ben normaal niet van de amigurumi maar dit konijntje heeft ervoor gezorgd dat ik ineens het idee heb om een hele knuffelgemeenschap voor Kees te haken.

De eerste kraamcadeautjes zijn inmiddels afgegeven of liggen klaar om mee te nemen op kraambezoek. 








KRAAMDEKENTJE

Daarnaast heb ik onlangs ook een dekentje gemaakt als kraamcadeau, ik heb menig uurtje in de zon met een wijntje erbij eraan zitten werken. 

Het is echt een dekentje geworden voor een kleine prinses. 

Anna, dat je maar vele mooie dromen onder het dekentje voorbij mag zien komen! 











PATROON RAMMELAAR KONIJN (in het engels)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten